Gastroli.ua - Зручний і безпечний сервіс з продажу квитків на концерти, фестивалі, футбол, в нічні клуби, театр та інші заходи в Україні.
Правила використання логотипу
Завантажити сет логотипів
Зміст
  1. Логотип
  2. Типографіка
  3. Кольори
  4. Заборони
1. Логотип
1.1 Основна версія логотипу
1.2. Одноколірна версія логотипу
На носіях з великою кількістю елементів, деталей та кольорових варіацій градієнту основного логотипа необхідно використовувати одноколірну версію логотипу. Це важливо для збереження контрасту та читабельності.
Логотип із плашкою можна використовувати на арт фоні, зберігаючи контраст між тлом та написом.
1.4 Додаткова версія логотипа
Додаткова версія логотипа використовується тоді, коли немає потреби в логотипі з плашкою. До прикладу — на просторі з невеликою кількістю деталей чи однотонному фоні.
1.5 Знак
У випадках, коли необхідна зменшена версія логотипа, краще використовувати зірку.
На носіях з великою кількістю елементів, деталей та кольорових варіацій градієнту основного логотипа необхідно використовувати одноколірну версію логотипу. Це важливо для збереження контрасту та читабельності.

2. Типографіка
2.1 Основний шрифт
Основним брендовим шрифтом для оформлення корпоративної, рекламної та сувенірної продукції є Gilroy.
2.2 Додатковий системний шрифт
У форс-мажорних ситуаціях, коли Gilroy використати неможливо, можна обрати альтернативний системний шрифт Helvetikа. А коли капець печаль то Arial.

3. Кольори
3.1 Основні кольори
#FFFFFF
R255 G255 B255
C0 M0 У0 K0
Pantone 000C
#000000
R0 G0 B0
C91 M79 Y62 K97
Pantone Black 6 C
#010034
RGB 1 0 52
CMYK 94 93 0 79
Pantone 276 C
#0057B7
RO G87 B183
C100 M63 YO K2
Pantone 2935 C
#E4002B
R228 G0 B43
CO M100 Y89 K0
Pantone 185 C
3.2 Градієнт

4. Заборони
Забороняється обертання логотипу
Забороняється зміна брендового градієнта
Забороняється зміна пропорцій логотипу
Забороняється додавання спецефектів
Забороняється використання написів із низьким контрастом